۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

تاکتیک جنگ روانی سپاه در محیط سایبر-قسمت سوم: تکنیک ایجاد تونل وحشت با ضد اطلاعات

قبلا به دو تاکتیک ضدخبر(اینجا) و انحراف انرژی(اینجا) نیروهای سایبری سپاه در محیط بالاترین اشاره کردم. امروز به تاکتیک تونل وحشت آنها می پردازیم. تونل وحشت قبل از اینکه واقعا وحشتناک باشد ، اسم و رسم وحشتناکی دارد، در صورتی که منطقا نباید ترسناک باشد. در واقع 90% از وحشت تونل از اسم آن ایجاد می شود و نه محتویات واقعی آن. در قدیم ارتشهای کوچک و حقیر که به جنگ ارتش بزرگی میخواستند بروند جاسوسان دو جانبه ای را به میان آن ارتش بزرگ می فرستادند تا راجع به خوانخواری ، شکنجه های وحشیانه و نفرات بسیار بسیار زیاد آن سپاه حقیر داستانهای دهشت آور تعریف کنند. همزمان دهل ها و طبل های بسیار بزرگی با خود بر می داشتند و قبل از اینکه به آن ارتش بزرگ برسند سر و صدای بسیار زیادی را در کوهها ایجاد می کردند . در واقع 90% کار انجام شده بود و ارتش بزرگ خود به خود شکست خورده بود. ترس آنقدر بر آنها غلبه می کرد که خود به خود تسلیم سپاه حقیر طرف مقابل می شدند و گاها حتی بدون درگیری فرار می کردند.
دیروز دقیقا 1 ساعت پس از اعلامیه موسوی و کروبی ناگهان خبری با بی دقتی مسئولین بعضی از سایتها از قول منابع موثق!! منتشر شد که قرار است فلان تعداد خیلی زیاد نیرو که اصلا سابقه نداشته و فقط در جنگ خرمشهر!! از این تعداد استفاده شده برای سرکوب مردم استفاده شود!!! سوالات بسیار مهمی اینجا مطرح می شود:
1 - ظاهر خبر سبز است. از کلماتی مانند کودتا در آن استفاده شده . ولی به تعداد نیروهای بسیجی با کلمه عظیم!!! اشاره شده است. چرا؟! این نمونه بی دقتی سایتهای سبز است.
2 - چرا چنین خبری باید دقیقا 1 ساعت پس از تصمیم موسوی و کروبی و دمیدن روح تازه در جنبش سبز بیرون بیاید؟!
3 - در متن خبر از کلماتی به عمد برای ترساندن استفاده شده مانند : سرکوب ، شکنجه ، شدید !!! چرا!؟ برای ترساندن!؟
4 - در متن خبر تعداد دقیقا مشخصی نیرو که کاملا غیر ممکن است ذکر شده است! شما فکر می کنید دولت کودتا اطلاعات دقیقش به همین راحتی روی شبکه قرار می گیرد؟ خیر ! آنها می دانند چه کنند و چه اطلاعات غلطی را منتشر کنند تا بیشتر مردم را بترسانند. به این می گویند ضد اطلاعات. اطلاعات غلطی که به ((دشمن)) داده می شود تا او را در تصمیم خود سست کند! این همان ایجاد تونل وحشت با کلمه وحشت و با ضد اطلاعات است .

واقعیت این است که نیروهای سپاه ریزش بسیار زیادی در 1 سال گذشته داشته اند . آنها حتی به سختی و با بدبختی توانستند روز عاشورا کنترل کنند و همین وحشت زیادی را در دل دولت کودتا گذاشته است . راهپیمایی 22 خرداد اگر میلیونی شود که قطعا خواهد شد به هیچ عنوان قابل سرکوب نیست . آنها خود می دانند و می خواهند مقدار زیادی از مردم را با ترساندن در خانه نگه دارند . در روزهای آینده اجرای مراسم تونل قلابی وحشت شامل موارد ذیل را از دولت کودتا خواهیم دید :
1 - مصاحبه های شدیدا برخورد می کنیم در رادیو تلویزیون!
2 - خطبه نماز جمعه تهدید آمیز و خط و نشان !
3 - لینکهای زیادی در مورد تعداد میلیونی !!! بسیجیان!!!
4 - لینکهای زیاد در مورد شکنجه وحشیانه کسانی که دستگیر می شوند! (متاسفانه در این زمینه بسیار ناشیانه عمل می کنیم و همینطوری مثبت می دهیم!)
5 - SMS های تهدید آمیز برای عدم شرکت در راهپیمایی به همه مردم
6- ضد اطلاعاتی در مورد کنترل ایمیل ها (بیشتر جنگ روانی است تا واقعیت برای عموم مردم) کنترل مبایل ها و شنود. البته نباید احتیاط را از دست داد و شنود روی مبایل (باز هم نه برای همه) و ضبط sms ها(برای همه) واقعی است. باید از طریق دیوارنویسی اطلاع رسانی شود.

یکی از کاربران سایبری سپاه به طور 100% شناسایی شده است . یک سری واقعیات را بدون ذکر نام راجع به این کاربر ذکر می کنم تا بدانید که چگونه جنگ روانی سپاه شروع شده است:
1 - این کاربر چند روز پس از انتخابات سال پیش ثبت نام کرده است.
2 - بلافاصله با یک لینک دروغین و 10 روز پس از انتخابات!! اقدام به جمع آوری اطلاعات و مشخصات بسیاری از فعالین سبز بی احتیاط در یک فرم دروغین کرده است.
3 - تحت عنوان تندرو شدیدا لائیک ضد مذهب ، اقدام به فحاشی به موسوی و رهبران جنبش به عنوان عوامل "فعلی" جمهوری اسلامی برای کشتن مردم !!! کرده است.(دقت کنید اصلا بحث کشتارهای 67 نیست! وی می گوید راهپیمایی 22 خرداد دامی است که از سوی موسوی برای کشتن جوانان وطن! پهن شده و موسوی عامل فعلی حکومت جمهوری اسلامی است.)
4- اقدام به پخش مسیرها و تارگتهای اشتباه پس از (دقت کنید پس از!!) بیانیه موسوی و کروبی کرده است!
5 - و مهمترین فعالیت : اقدام به پخش یک سری لینک در مورد شکنجه دقیقا از امروز نموده است. چرا!؟

دلیل این مسئله واضح است . اینها همه بخشی از فعالیتهای سایبری سپاه برای ایجاد تونل وحشت با ضد اطلاعات است.
یاران ! ملت عزیز! لطفا در رای دادن و مثبت دادن دقت کنید! هر مثبت شما می تواند تیری به نفع دولت کودتا باشد. لینکهای در مورد شکنجه و وحشیگری کاملا باید به ارگانهای حقوق بشری بین اللملی فرستاده شود نه اینکه دائما بین مردم تکثیر شود! مواظب باشید شما طبل و ساز دولت کودتا نشوید!!! قسمت بعدی در مورد تکنیک آنتی هوپ صحبت خواهیم کرد.