۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

سایت وابسته به رهبری:میرحسین موسوی به خاطر مشکلات مالی مجبور به مسافر کشی شده است!


سایت پیام خرداد وابسته به گروه کودتاچی احمدی نژاد و خامنه ای امروز خبری را برای تحقیر رئیس جمهور موسوی منتشر کرد که با توجه به شرافت مالی میرحسین ممکن است صحت داشته باشد :
لینک خبر اینجاست :
http://www.payamekhordad.com/newsF-2324.html
این هم متن خبر
فوری -اختصاصی؛

میرحسین موسوی در حال مسافر کشی +تصویر
منابع موثق از سطح شهر تهران به پیام خرداد اعلام داشته اند که میرحسین موسوی برای تامین مخارج زندگی خود به شغل مسافرکشی روی آورده است.





به گزارش اختصاصی پبام خرداد؛ خبرنگار پیام خرداد بر اساس تحقیقات میدانی خود متوجه شد که میرحسین موسوی یکی از کاندیدای شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری دهم برای تامین مخارج زندگی خود به شغل شریف مسافرکشی روی آورده است.

گفته می شود که میرحسین موسوی بعدازظهرها در منطقه قلهک به شریعتی با خودروی شخصی خودش مشغول مسافر کشی است این اقدام موسوی بهت و حیرت حامیان وی را فراهم ساخته است.

البته یکی از حامیان موسوی به خبرنگار پیام خرداد گفته است که موسوی به دلیل شرافتی که دارد برای تامین مخارج زندگی خود سخت ترین شغل را انتخاب کرده است و این نمی تواند برای او عیب و ننگ باشد!

گویا پس از کنار گذاشتن میرحسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر و عدم تدریس وی در دانشگاه موسوی برای تامین مخارج خود مجاب به مسافرکشی شده است.

با توجه به سابقه بسیار نامطلوب میرحسین در عرصه فتنه گری برخی گمانه زنی هابر این نکته معطوف شده که شاید این حرکت علاوه بر برد مظلوم نمایی نوعی - دم دست- آمدن برای ضربه پذیری بیشنتر باشد.

در ضمن علاوه بر همه جرائم قبلی که وی به نظام اسلامی تحمیل کرده قانون گریزی دیگری بر پرونده وی اضافه شده و آن مسافر کشی با خودروی شخصی می باشد.